Thursday, November 7, 2013

My favo Isabel Marant pour H&M items





Ojee.. het is bijna zover. Isabel Marant voor H&M! Ik had me voorgenomen om me niet te wagen in alle gekheid. En ik ga al helemaal niet voor de deur wachten tussen die gillende meiden die spijbelen van school om een Isabel Marant item te scoren. Maar jongens, wat een geweldige collectie! Ik kon mezelf niet inhouden en heb toch een kijkje genomen op de website. Naast dat ik het heel leuk vind dat ze heel dichtbij haar typisch eigen stijl is gebleven waar we haar van kennen, vind ik het ook supergaaf dat ze ook een mannencollectie heeft ontworpen. En ik moet zeggen, die mannenkleren zou ik zelf ook wel willen hebben! Bijvoorbeeld de witte wollen trui met rode franjes..Oh jongens, wat een collectie.

Maar nu is toch het punt gekomen dat ik mijn top 1 ga onthullen.....

De donkergrijze suède laarsjes met franjes! Natuurlijk komt deze ons al heel bekend voor, want een jaar geleden zat ongeveer ditzelfde laarsje in haar collectie. 

Ik heb al gecheckt of ik op 14 november om 10:00 tijd heb om even achter m'n laptopje te zitten om deze beauties binnen te slepen en gelukkig stond er niks in mijn agenda. Dus ik hoop dat ik jullie binnenkort lekker kan maken met een outfitpost met deze schoenen aan mijn voeten!

Ik ga nu genieten van mijn avond en vieren dat ik m'n eerste tentamen heb gehaald!

X. 




No comments:

Post a Comment